wtorek, 17 stycznia 2017

2 lata bloga





15 stycznia 2015 roku razem z moją koleżanką wpadłyśmy na pomysł założenia bloga, który potem zostawiła mi "w spadku". Rok temu jak pisałam ten post, obchodziłam 5000 wyświetleń, a teraz jest was tu aż 7 razy więcej, to cholernie niesamowite i tak mega wam za to dziękuje, wiem, że nie byłam systematyczna we wstawianiu rozdziałów, ale od wakacji dzieje się tak cholernie dużo, że to trudno ogarnąć ew.
Nowy rok, nowe zmiany, nowa historia?
Tak, niedługo ukaże się prolog, oby jeszcze w styczniu, ferie mam dopiero od 13 lutego także no:) ale postaram się to napisać.

No to co słoneczka, mega wam dziękuję jeszcze raz i oczekujcie prologu nowej historii!
Lil ly

4 komentarze:

  1. Powinnaś mieć milion razy więcej odsłon bo to co piszesz jest po prostu świetne💞
    Już się nie mogę doczekać nowego opowiadania:)
    Pozdrawiam,
    Marysia❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ♥
    Czekam na prolog
    /Emily

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett